2013-01-07

zarota pekov ali blazno hitro nobrainer testo za pizzo

Pa porkamadona, zakaj vsi jamrajo kako je težko narediti kruh ali testo za pizzo? To je tako kot če kakšnega admina aka računalniškega strokovnjaka, vprašaš kako se kaj naredi na računalniku. Recimo kaj v Flashu. "Uf, to pa ni tolk simpl, veš. Moraš kar nekaj stvari prej vedet, pa ne vem če imaš dost dobro opremo, po telefonu ti pa sploh ne morem tega razložit + dvomim da boš zmogla sama"... Potem pa poguglaš in ugotoviš, da ti vse skupaj vzame 15min z malo računalniškega predznanja.
To so te poklicne misterije. Sej razumem. In se strinjam. Ne moremo vsi biti vse. Tudi jaz grdo gledam, ko mi kdo začne razlagati, kaj vse zna zdizajnirati doma v Wordu + kakšen neverjeten občutek ima za estetiko. Jasno, s tem mi je dal vedet, da to kar delam ni bohvekaj in da bi sam lahko vse to naredil, če bi le hotel, a ima pomembnejše delo. Nima časa se igračkat tko kot mi dizajnerji... ampak to je že druga zgodba.

Kakorkoli, ker sem pridna in disciplinirana, pazim, da vse porabim iz hladilnika, predem grem po nove stvari v trgovino. Vsaj približno. In tokrat se je tolk ene robe nabral iz katere ne moreš kaj dosti sestavit razen recimo pizze.

In sem se lotila guglanja. Ugotavljam pa, da je tale težava s testom mogoče slovenski problem, ker slovenci kar komplicirajo z recepti za pizzo. Od masla, do jajc, do dolgega vzhajanja, do ne vem še česa... Američan pa tolk pizze očitno poje, da se mu skrivnosti ne da več držat samo zase :)

Tale gospa je napisala da je skupaj s pomivanjem porabila 1uro. To je pa kar kul, ane? In res uau. Tolk simpl pa tolk dobr (velik boljš kot fotka. res)!





In evo, bom še recept napisala, da ne pozabim, seveda. Tko, zdej imam pa v hladilniku sam še ful parmezana, jogurta pa vina. Jutri bom torej mal čudna, če se ne spokam v trgovino :)


Testo za pizzo:
2,5 skodelice moke
1 paketek instant kvasa
3/4 žličke soli
1 skodelica tople vode
2 žlici olivnega olja

--> V posodo streseš moko + kvas. Pomešaš. Dodaš sol. Pomešaš.
--> Suhim sestavinam dodaš vodo in olje. S kuhalnico maso premešaš, da se vse sestavine sprimejo (če je presuho, dodaš še malo vode, ampak meni je ni bilo treba dodati).
--> Testo flikneš na pomokano površino in gneteš 3-5 min, da postane testo gladko in mehko. Če se še vedno kaj paca, pa dodaš še malo moke (to pa sem morala narest, ja)
--> testo, pokrito s cotko, naj počiva 10 min. Medtem prižgeš pečico na 230 stopinj.
--> testo razporediš po pekaču, ki ga malenkost naoljiš (jaz tega nisem naredila, ker sem pekla testo kar na peki papirju) in nanj namečeš stvari, ki ti danes pašejo na pizzi (jaz sem nametala gor malo pasate, dva nasekljana suha paradižnika, tri male cocktail paradižnike, malo šunke, sir in ful oliv)
--> Pizzo postaviš najnižje v pečico in pečeš 10-15 min, dokler ne začne dišati in dokler testo ob robovih in na dnu ni zlato rjavo.

Testa je drugače za cel pekač, jaz pa sem tretjino testa kar zmrznila.
Objavite komentar