Ahh ta internet.
Ni mi jasno. Spletne strani slovenskih ustvarjalcev in tudi podjetij. Kaj je to? Gumbi z napisi "vstopi", ej če sem prisurfala do strani, sem že vstopila, ane? Autoplay elevator muzike, ali pa še hujše kaj ekstremno modernega iz leta 1992, po možnosti s saksofonom? Večina ljudi na tem svetu največ surfa v službah in če želiš da se še kdaj vrnejo, jo prosim izklopi. Sploh pa, če ponujate vulkanizerske storitve, me res ne zanima kakšna je vaša glasbena preferenca, a ne? Prazni zavihki, broken linki, zadnje novice leta 2007? Zagonetno skriti najpomembnejši podatki, kot na primer 'Kje smo', in 'Kdaj smo odprti'?
Pa dobro, ljudje, ki ponujajo bolj življenjske storitve ali produkte me še ne razjezijo toliko. Jim je pač sine ali pa sosed od tajnice naredil na hitro sajt, ki služi bolj kot vizitka, kot karkoli drugega.
Ampak recimo temu 'bolj kreativne' panoge? To je pa višek.
Ja so lušni. Veliko je lušnih! Ampak veliko jih ima takšne sajte, da res ne vem, no! Vsakič posebej me razočara slovenski pristop do interneta in samopromocije na spletu. A pri nas se lahko važiš samo s hudim avtom, ali kaj?
Kot da še nismo čisto poštekali, da je internet ni nuja, ampak naša vsakdanjost. Kolikokrat koga dobiš brez mobitela? Nikoli. A, pa kdaj rečeš ah ne mobija pa res ne rabim? Nikoli.
Kakšna je potem logika, da imaš podjetje, s.p., karkoli, po možnosti z grand globalnimi ambicijami, in rečeš ah, ne, internetne strani pa ne rabim? Oz. ja, lahko je neki, sam da je gor. A sploh še kdo pozna koga, ki informacije zbira po drugačni poti kot na webu? Ne? Torej?
Vse skupaj izgleda kot en velik pošvedran X Factor. Kot una uboga dekletca, ki se jim noben ni upal povedat, da ne znajo peti. In potem pridejo na oder in so čisto šokirane, ko jim žirija nežno pove, da res nimajo pojma... Lej, verjamem, da je vsak zase prepričan da ima ekstremni čut za estetiko, izbiro barv, ... ampak a lahko prosim vašo izbiro stestirate pri komu, ki ni del vaše družine in ni ravno vaša bffica? Plis.
Ni mi jasno. Spletne strani slovenskih ustvarjalcev in tudi podjetij. Kaj je to? Gumbi z napisi "vstopi", ej če sem prisurfala do strani, sem že vstopila, ane? Autoplay elevator muzike, ali pa še hujše kaj ekstremno modernega iz leta 1992, po možnosti s saksofonom? Večina ljudi na tem svetu največ surfa v službah in če želiš da se še kdaj vrnejo, jo prosim izklopi. Sploh pa, če ponujate vulkanizerske storitve, me res ne zanima kakšna je vaša glasbena preferenca, a ne? Prazni zavihki, broken linki, zadnje novice leta 2007? Zagonetno skriti najpomembnejši podatki, kot na primer 'Kje smo', in 'Kdaj smo odprti'?
Pa dobro, ljudje, ki ponujajo bolj življenjske storitve ali produkte me še ne razjezijo toliko. Jim je pač sine ali pa sosed od tajnice naredil na hitro sajt, ki služi bolj kot vizitka, kot karkoli drugega.
Ampak recimo temu 'bolj kreativne' panoge? To je pa višek.
Ja so lušni. Veliko je lušnih! Ampak veliko jih ima takšne sajte, da res ne vem, no! Vsakič posebej me razočara slovenski pristop do interneta in samopromocije na spletu. A pri nas se lahko važiš samo s hudim avtom, ali kaj?
Kot da še nismo čisto poštekali, da je internet ni nuja, ampak naša vsakdanjost. Kolikokrat koga dobiš brez mobitela? Nikoli. A, pa kdaj rečeš ah ne mobija pa res ne rabim? Nikoli.
Kakšna je potem logika, da imaš podjetje, s.p., karkoli, po možnosti z grand globalnimi ambicijami, in rečeš ah, ne, internetne strani pa ne rabim? Oz. ja, lahko je neki, sam da je gor. A sploh še kdo pozna koga, ki informacije zbira po drugačni poti kot na webu? Ne? Torej?
Vse skupaj izgleda kot en velik pošvedran X Factor. Kot una uboga dekletca, ki se jim noben ni upal povedat, da ne znajo peti. In potem pridejo na oder in so čisto šokirane, ko jim žirija nežno pove, da res nimajo pojma... Lej, verjamem, da je vsak zase prepričan da ima ekstremni čut za estetiko, izbiro barv, ... ampak a lahko prosim vašo izbiro stestirate pri komu, ki ni del vaše družine in ni ravno vaša bffica? Plis.
Ni komentarjev:
Objavite komentar