2013-03-17

you know who you are :)

Z rozo mava kar nekaj običajev, kakšno leto jih izpustiva, ampak v mislih pa nikoli. Čestitava si za začetek pomladi, pa poletja, pa zime, na pujev dan, pa na gregorjevo... V glavnem, vsakič ko najdem dan, ki je tudi internacionalni dan kakšne gluposti se vedno spomnim nanjo. Ona si pa vse te praznike zapomni. Pozna vse praznike in na ker dan pridejo drugo leto, vse rojstne dneve od vseh možnih ljudi. Na pamet. Brez knjigce. Res. Jaz jih pa sproti pozabljam. Res. Ne gre.

No in moja roza me vsako leto 17 marca spomni kdo ma rojstni dan. Kao me spomni. Ker ni treba. To vem. Tako kot je ena od redkih telefonskih številk, ki jih vem na pamet 323919. Pa ne dela več že mnogo let. Tako to gre.

V glavnem poznava se že vrsto let. Dobr je blo v glavnem. In vesela sem, da je še vedno dobr. V glavnem. In, ja mislim da bo tudi še mnogo let dobr. V glavnem. Enih stvari v življenju res ne znamo razložit. Čeprav imava mnogoletne luknje v druženju, še vedno brez težav rečem, to je pa moj prjatu. In upam, no, po mojem, skor ziher sem, da ti misliš isto. Smešn. Ampak tko je.

Zaključim lahko pa tko, kot z rozo vedno zaključiva. Ja, on je gud gaj. Res je! Čin Čin!





Eno stvar morava pa še vedno nujno razrešit. Tako resno. Zelo pomembno. Tekma čez Črni vrh! Nujno!

Ni komentarjev: