2013-04-21

kvačkanje za fante

Pa mi je uspelo nakvačkat kapo za našga fajfarja. In to tako, s katero je zadovoljen. Upam.





Je bil pa kar problem. Da ni taka navadna, češka, pa da ni preveč luknasta, ker veš, pol mi piha v glavo, pa da pokrije ušesa, pa da je še vseen tko, stajliš, pa točno take barve mora bit, kot je kapa, ki jo že imam... Taka točna navodila so bila, ja. Pa probe so bile tudi ene parkrat v igri. Ampak tko to gre, če hočeš narest kapo, ki bo taman za fajfarja. In tale po mojem je. Bravo jaz!
Če pa koga zanima kako fajfar zgleda s kapo, pa predlagam klik ;)

Na splošno je kar trd oreh najti načrt za kvačkano moško kapo, ki izgleda ok. V glavnem kvačkarce kvačkajo ta obične kape, kar je čisto ok, ampak sem vseeno iskala, nekaj kar je malo bolj profi, pa malo bolj za fante. In tale načrt za kvačkano moško kapo se mi zdi odličen, je pa malo bolj zakompliciran, ampak se da zdržat :)

Ni komentarjev: