2013-06-01

frajerski zajc

Teden je padel mimo. A je sploh kdo opazil? Po mojem niti ni. Enivej. Bo pa zato tale post tolk bolj spektukularen. Res. Ratal mi je namreč nakvačkat in tudi zašit (!!) prvo tako večjo stvar za v rok držat. Bravo jaz!



Načrt za kvačkanega zajčka je zastonj. Stvar je kar simpl, največjo težavo pa mi je povzročalo šivanje posameznih delov. To moram še pogruntat kako se zares tega lotijo babe, ki obvladajo. Jaz sem se res mučila. Moraš kar dobro predvidet, kam grejo nogce, da bo potem zajček ok izgledal, pa take stvari. Ampak to je spet ena taka stvar, ki pride z vajo, a ne? Torej grem nakvačkat še enga! Kar zdej takoj. Not. Yet. :)





In ker je tale modri skvačkan zajec namenjen Martinu, ki je še mini otrok, sem oči raje našila, čeprav bi bili gumbi veliko bolj kjut. Ampak lej, je treba upoštevat tut varnost, da ne bi slučajno Martin poglodal kakšnega gumba, ne? To res ne bi blo fajn.

2 komentarja:

Sasa pravi ...

To! Js tud hočm tazga zajca! Bra-vo Špela!!! Najboljš res! Js sm čist ponosna nate, gospa kvačkarica :))

bb pravi ...

špela ti si čist narobe razumela ... ne zajc .. ampak boyfriend!
ampak glede na to da je zajc tak frajer, naj ti bo.
Čestitke in aplavzi!