2014-09-23

yo!

Jah tkole. Res dolgo nisem nič napisala in za to sploh ni bila kriva lenoba. Draftkov je napisanih ful. Potem se pa nekak nisem mogla odločit če velja pisat za nazaj. Potem se pa nisem mogla odločit zakaj jaz tole stvar sploh počnem. Potem sem pa malo razmišljala, in to v bolj deževnem obdobju, v čem je sploh fora, da pišem, in celemu svetu z imenom in priimkom jamram... In potem sem malo bentila, a ne bi bilo lažje če bi imela en nick name za katerim bi se lahko skrila in potem bi čist vsakič ko bi se mi zdelo lahko na blogu skritizirala, pobruhala čisto vse + fakiča bi pokazala čist vsakič ko bi se mi sprdnilo...

No in potem je minilo poletje, blogič sem začela pogrešati kar hitro, in sem pač morala sama pri sebi odgovoriti na vsa ta vprašanja.

Torej. Odločila sem se da je pri meni dovoljeno pisati tudi za nazaj. Celo za res dolgo nazaj, če mi paše. Dovoljeno se je važiti in tudi jamrati. Fakiča pa tudi mislim pokazat tistemu, ki si ga zasluži. Ker, če vse to počnem v tapravem svetu s svojim imenom in priimkom, potem vse to in še malo več lahko počnem tudi v tem fejk svetu. Če se s kom pogovarjam moram vedet s kom se pogovarjam, in če koga berem moram vedet koga berem. Kako naj mu drugače verjamem? Tko da vsi internetniki s sončnimi špegli, ogromnimi rutami in blazno odštekanimi nicki... fakof!

Tko.



Ni komentarjev: