2013-01-06

kruh lenuh rulz. res.



Sej sem ga že večkrat naredila. Ni neka spektakularna novost. In čist vsakič je bil top! Nikoli ne razočara, pa vedno preseneti, ker se vsakič čudim, kako lahko tolk dober kruh nastane s tako malo dela.
In danes jem kruh za zajtrk, kosilo in po mojem tut za večerjo :) Pa sploh nisem huda fenica kruha.
Torej, grem jest kruh, še prej pa nalimam filmček, pripopam bibin link, fotka z efektom pa itak ne more manjkat.



Tukaj je pa še recept. Čist tko, da ni treba vse živo preklikat:
-3 skodelice moke (poljubne velikosti, važna so samo razmerja) - dva dela bele in en črne, vse belo, katerakoli druga moka...
- žlička soli
- zelo zelo majhna žlička suhega kvasa (ščep)
- ena in pol skodelica vode

Suho snov zmešamo, dodamo vodo, na hitro zmešamo samo da se zlepi in pustimo vzhajati 12 ur v zaprti oz. pokriti posodi.
Naslednji dan lepljivo testo stresemo na pomokano desko, parkrat preložimo (predlagam ogled videa) in spretno preložimo v vroč!! model s pokrovom (lahko je jena ali litoželeznik, sam da ma svoj pokrov), ob tem pa pazimo, da se ne opečemo.
Pečemo pri najvišji temperaturi (250) 25 min pokrito, potem odkrijemo in pečemo še 10 - 15 min.
Čas pečenja prilagodimo količini kruha (moje skodelice so cca 2 dcl), kruh mora izgledati kot iz pravljice, lepo zapečen, zlato rumen.

2 komentarja:

bb pravi ...

UUUU kok je lep. Pa dobr tut, a?
p.s.
Pa nehi s temi mojimi linki, ker je moj blog mrtu že 5 let.

Unknown pravi ...

Odlicen recept