2013-03-30

jajce na oko v svetu kvačkanja

Na splošno sem kar crafty človek se mi zdi. Ampak velikonočno farbanje jajc mi pa niti ne gre. Eno leto sem naredila klasično napako in odložila tavelko žlico v jogurtov lonček... in vsi vemo kaj se v tem primeru zgodi. In predvidevam, da se je vsakemu že vsaj enkrat to zgodilo. Klasično razlitje rdeče barve po tepihu, mizi, ki ima pod steklom seveda usnjeno podlago, in splošni fleki vsepovsod. Naslednje leto sem se bolj organizirala in usmerila v organske barve za pirhe, pa se je zgodil en 'fufnk'. Pravi čaj je komaj kaj od sebe dal, kurkuma, bi bla pa tudi boljše uporabljena v kariju, ker ni sproducirala nič kaj spektakularnega. Potem so se zvrstili še vsi možni poskusi, malo drugačnega barvanja jajc, ki me tudi niso navdušili. + hudički vedno popokajo kot za stavo.

Tako da letos ne bo nič farbanja. Je pa zato kvačkanje. Itak. In, voila. Skvačkan jajc na oko. It will do. Komaj sem se pa zadržala, da nisem šla še krožnika, pa vilčk kvačkat. joooj, čist preveč bizarno. I need to go out more.





Načrtek sem dobila tukaj in ja, je v japonščini. huhu :)

2 komentarja:

Danica Lešnjak pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Danica Lešnjak pravi ...

Že zrno popra, pa dober tek! Jajce je zelo realistično, boljše kot v izvirniku!