2013-10-18

pavza

Včeraj me je mnogo mojih bralcev, beri cela dva, opozorilo, da mi ne dela blog. Jp. Res ni delal, ker je bil na popravilu.



A veš k vedno govorim, da ko bom pa ornk zbolela, potem bom imela pa čas pogledat vse Botre, pa vse dele Lord of the rings naenkrat, pa take stvari + končno bom uredila ves online life + fotke + muziko na kompu. Ponavadi sogovornik potem čisto znori. Kaj pa govoriš! Kaj je stabo!

No enivej, zgodil se mi je manjši zdravstveni zatik, zato sem se naslednji dan, še munjena od operacije odločila začet urejat vsaj online life, ker zatik namreč ni tako velik, da bi imela čas za vse filme, ki jih imam na seznamu.

V teh dneh se torej v naprej opravičujem, vsem bralcem, beri dvema, če bo kdaj pa kdaj blogec razsut, ali pa bo kaj čudno štrlelo na ekranu. Kao bolniške mam še glih tolk, da lahko malo polikam in polinkam tale moj online lajf. Recimo.

Ni komentarjev: