2014-04-02

kaj če instagram umre?

Jaz prav uživam v Instagramu. Pofotkam itak miljone fotk vsak dan. Fajfar se norca dela iz mene, skoz. Z njimi res nimam kej pametnega za počet, pa tudi čist vsako mi je škoda izbrisat. Vsake tolk, kakšna dobi svoj posebni pomen in jo uporabim v kakšnem dizajnčku, kar nekaj jih zaposlim ob četrtkih na Heidi. Na splošno jih pa valičkam iz arhiva v arhiv, iz kompa na nov komp, uhhh.
No, in Instagram je ena taka fina spominska knjiga, kamor lahko spravim ta spešl momentke. Če kdaj malo pobrskam fotke za nazaj, se včasih tudi do solz nasmejim. Prov res.



No in to je odgovor... Men ne bi bilo fajn če kr umre. Dobr, dobr, ne bi bilo konc sveta, to res ne, ampak vseen, jooj vse te fotkice, pa namišljeni frendi, pa heštegi...

Enivej. Tukile je link na storitev, ki ti pomaga zvlečt in pospravt vse tvoje fotke iz instagrama na varno. Prijaviš se s svojim instagram accountom, poveš kolk, od kdaj, kere fotke bi in kliknes download. In dobis na kompič sveži paketek intagram fotk. Pa še to je kr kul, da so fotke poimenova z datumom objave, kar je pa še dodatrni bonus.

No in kaj sem zdej naredila? V svojo nepregledno grmado fotk, sem še 644 low res fotk vtaknila. Bravo jaz. Ja, Fajfar, lahko začneš :)













No in to je moj instalajf. Kr kul se imam in retrocpect...

Ni komentarjev: