2014-12-08

kvačkani spomini

Uh, ta december, a? Sej se ga vedno veselimo, malo nas pa tudi matra. Jaz se ponavadi lotim pucanja računalnika. Sej veš, da malo preverim, kaj vse smo naredili in česa vse nismo, in kako smo se imeli fajn in take stvari.

In ja, vse se potem zatakne pri urejanju fotk. Kolk je tega! Pa kolk je lušnih fotk. Pa kolk enih spominov. Juhej! In glede na to da sem še vedno navlečena na kvačkarijo, sem se lotila kvačkat spomine. No tudi spomine, dejansko pa okvirčke, v katerih lahko menjam fotke po mili volji. Malo obojestrančka na zadnji strani in voila :)


Načrta mi verjetno ni treba pisat, ker je stvar kakor vidiš ekstremno simpl. Rabiš kovinski obroč, ki ga obkvačkaš, naslednjo vrsto sem naredila z dc-ji (kaj pa vem kako se že po slovensko reče... šibična zanka?), zadnjo vrsto pa sem zaključila z enojnimi zankami in v drugi barvi. Simpl, ne?

Rezultat je pa za velik iiiii-jev, pa ohhh-ov. Super lušno kvačkano darilce. Se ti ne zdi?

Ni komentarjev: