2008-10-24

it's in belgium!

Direktor mi je zadnjic spet prinesel paketek filmov in poudaril da moram film inbruž nujno pogledat. Ker sem predvidevala da je to kaksen zelo pameten francoski film in da beseda inbruž pomeni nekaj ful globokega, tako za razmisljat velik...sem malo odlasala.

S skorotom zacneva, zelo skepticno, gledat in ugotoviva da se film imenuje po mestu v katerem se zgodba odvija... simple as that... hhaha.

In kaksno mesto res... zapeljalo me je kar nekaj let nazaj, ko sva z bokijem bluzila po evropi...mogla sva pogledat cist vse muzeje in cist vse znamenitost (zato imam danes cel blur v glavi kje sem kaksen kip, sliko, muzej, katedralo, mestno hiso...videla...ker videla sva skoraj vse...). In v vseh turisticnih vodicih seveda pise da je Bruges treba videt. Ja super. Prideva tja in uletiva v muzejsko mesto, kjer mrgoli starih turistov... Dogaja se NIC... Ob kanalu spijeva kavo in piciva naprej v Antwerpen ki je bolj prijazen do sedemnajstletnih smrkovcev...

Po dolgem casu film, ki me je cisto navdusil... od zgodbe do fotke...



Kakor pravi gospa Carina Chocano iz Los Angeles Timesa
In Bruges manages to toy with cliche while avoiding it entirely.

se strinjam!

1 komentar:

Fajfar pravi ...

Super smart dialogi.. Kaj pa Vietnamci...