2012-12-13

xmas madness ali kvačkanje novoletnih okraskov

No, tkole. Kvačkat je kul. In fino je, da je spet moderno, da ne izpadem čisti mali čudak. Vseen boljš da sem hipsterček, kot pa cel luni, ane?
Že nekaj dni po internetu iščem nekaj lušnega, kvačkanega za na jelko. Po številnih dokaj neuspelih skvačkanih snežinkah, ki izpadejo, kot babičini prtički, ali pa so tako zakomplicirane, da lahko naredim samo eno in potem mi zmanjka volje za ponovitev, sem našla tole bejbo. Njeni načrtki so super simpl in super kjut. Vsak vzorček vzame glih par minut časa + čisto nič zakompliciranega + nič takega za živce parat. Samo hitri kvačk :)



Danes je baje najbolj mrzel dan, samo ne vem, ali letos, ali v celi zimi, ki nas še čaka, ali na sploh. No sej je vseeno. Tolk je mrzlo, da seveda nisem šla po plastične obročke, ki so edina posebnost tehle obeskov. Pa sem se znašla. Zlo impro znašla, ampak sem čisto zadovoljna. V glavnem namesto obročkov, sem razrezala kartonast tulec, malo je sicer nerodno ker zanke ne drsijo lepo po kartonu + ni čisto lepa trdna okrogla oblika, ampak za afnanje je čist ok.

bravo jaz.

Ni komentarjev: