2013-04-12

hakuna fritata

Joj sem smotana. Hahaha. Tale fritata me spomni na Lion Kinga. Ja, no. Hakuna Matata. In najprej tole pripopamo, potem pa dalje.



Ok, to smo pogledali zdaj pa lahko nadaljujem. Anyway, najbolj uživam kuhat iz nič. Najdeš kr nekaj v hladilniku, malo razmisliš, če so sestavine nemogoče, še malo pobrskaš po Epicuriousu in potem kar nekaj rata. In ponavadi rata dobr. In če rata odlično, potem si čisto ponosen. ouje.









In tale kao fritata mi je fenomenalno ratala. mmm. In zato bom napisala kaj sem fliknila not, da ne pozabim.




























torej:
V ponev sem zmetala: mini čebulo, strok česna, bučko, malo pršuta, par češnjevih paradižnikov, drobnjak, sol, poper in čili.

V posodi sem razvrkljala 3 jajca, dodala eno žlico moke, ker sem si zaželela nekaj bližje tortici, kot jajcu. V maso sem naribala malo parmezana in malo sira.

Vso to robo sem potem zmešala skupaj in naložila v mini fensi kalupe, pekla na 200 stopinj. In to je to. Čas pečenja ni zabeležen, sem pa spremljala kako jajce postaja tortica in sama določila kdaj je dost.

Ni komentarjev: