2014-06-13

bye bye goteborg

Ekola. Pa sem sama. Sredi Goteborga. Družinca je šla domov. Na železniški sem potočila eno solzico. To je tko, solzica pa mahanje pač pašejo skupi ne? In potem sem šla. In ti povem vse ulice, ki so bile cela dva dneva nabito polne, so bile na poti do hostla cisto prazne. Vse trgovine zaprte. Nobenega nikjer. Kot naročeno, kot bi cel Goteborg vedel, da od zdaj naprej potujem sama… uh kakšna patetika, a? Ne, ne, nič takega simboličnega se ni zgodilo, šved je pač šved. Vljuden in redoljuben. Zato je ob 7:30, že čisto vse zaprto. Brez izjeme. Šved gre pač rajš domov, kot da bi imel H&M odprt do 10ih zvečer… Logično. Odprti so samo supermarketi. In to od 7ih do 23ih. Go figure.




No enivej. Tole postaja že temeljita analiza odpiralnih časov na švedskem, kar pa ni bilo tako mišljeno. Hotela sem samo zacahnat mojo novo kljukico na bucket listu. Travel alone. Check. Done that :)

Ni komentarjev: