2013-05-06

kaj je bilo prej?




Drek je to, če te čaka pospravljanje, ti pa niti nimaš časa za take stvari. Ha, ha kdo pa ma čas za to? Ampak res se je bilo treba lotit. S kar dobro voljo moram rečt. In kar uspešno, hitro in učinkovito, moram rečt. Kuhinja se je svetila. Prav zares. Ja, se je svetila, ker je že čisto razsuta, pa od čistilne intervencije še ni minilo kaj dosti časa.

Ko sem vse pospravila, sem bila namreč že pošteno lačna, in ker je bil kuhinjski pult spet prazen, in ker sem bila mal dobre volje, sem si seveda morala narest za jest. Tko mal na fensi, veliko sestavin in take stvari. In potem sem si rekla, da si zaslužim tudi sladko in sem naredila še brownije za pol, ko bo cuker padel ;)

In kakšna misliš, da je zdaj kuhinja? Jah, skoraj taka kot pred pospravljanjem. Cel drek, no. Čisto narobe. Mar bi prej jedla in potem pospravljala si kdo zdajle misli. Ampak ni res! Če bi pa prej vse to skuhala, bi pa kar ostala na kavču in se ne bi zgodilo nič. Najverjetneje. In kaj je zdaj kura in kaj jajc, a?





Tkole, tole hudo kuro, narejeno iz jajčnih lupin je pa naredil Kyle Bean

Ni komentarjev: