2013-05-08

smeškoti ali kako se že reče tem hudičkom

Ok, kakor vidiš na levi strani mojega bloga sem kar priden instagramer. Tolk je fajn. Pa vsi ti filtri pa tko... Ljudje so pridni in slikce komentirajo z iiii, ali pa omg iii, al pa awww, al pa lol, al pa kaj podobno pametnega.
Čedalje več jih pa je, ki komentirajo takole:

Svašta. In sem razmišljala kako jim to rata? Kako vse te moderne bejbe, ki fotkajo svoje novo nalakirane nohte, pa frizure, pa jutranje kapučine vejo kako komentirat z emoji-ji. Če jaz ne vem. Predvidevam da niso vse računalniški geeki in predvidevam da dnevno ne spremljajo kaj se v svetu tehnologije dogaja. Mogoče do nivoja novih likalnikov za lase al pa kaj takega. A sem mal žleht, a ne? No, in sem šla raziskovat. Prav čas sem si vzela, katera aplikacija, kako bomo to integrirali v telefon, pa tko. In zdaj pride razočaranje. Emoji so že na telefonu! Le aktivirat jih je treba. Kar malo sem užaljena. Ker je tako simpl in ker tega nisem vedela že prej. To povem samo tukaj, drugače se bom v resničnem svetu samo freh nasmejala in rekla, "ja itak, da so že na telefonu, kdo pa tega ne ve?"

Zdaj pa gremo podivjat s temi emoji-ji! Akcija. Ful jih bom potipkala, povsod! Not! Še vedno imam rajši ta pametne, narejene iz ločil. Stari dobri, skoraj analogni smeškoti. Pa še nikoli se ne sfižijo, če jih komu pošlješ, ki nima dovolj pametnega telefona za vse te neumnosti.



V nadaljevanju, pa navodilca, da ne zmedem mami, z nepotrebnimi tehničnimi podatki ;)
Torej:
1. Klikneš Settings > General > Keyboar
2. Klikneš International Keyboards
3. Klikneš Add New Keyboard in v seznamčku najdeš Emoji.
Ko je Emoji tipkovnica aktivirana, lahko do nje dostopaš s klikom na ikonco sveta .
In to je vse.








Ni komentarjev: