2013-05-03

tudi vreme se da nakvačkat

Hitr, hitr moram tole objavt, ker je že konec aprila... huhu. Hitr gre.
Mal sem sicer užaljena ker spet nismo imeli prehodnega obdobja, in par ful kul, super kjut novih kosov niti nisem uspela oblečt. Ampak to je že druga zgodba. Al pa sploh ni zgodba, ker sploh niti nima veze. Z ničemer. Ah, no. Dejmo se vrnit na temo, a ne?

Torej. Nakvačkala sem vreme. Aprilsko vreme. Sonce, pa oblak pa kapljice. Dobr, to niti ni neka revolucija boste rekli. No, zame je, ker sem prvo stvar naredila sama, brez načrtkov, brez navodil. Jp. Samo slikce sem gledala. To pa je za oznako ponosni smo. Dvakrat al pa trikrat :)




V nadaljevanju pa par navodil, če bo koga prijelo tole probat narest. klik :)
sonce
- Nakvačkaš dva krogca, lahko z gostimi petljami (sc) ali pa s polšibičnimi petljami (hdc), kot sem naredila jaz (razlog je spet enostaven. lenoba. seveda.)
- Začneš z magic krogcem in vanj vkvačkaš 8 polšibičnih petelj (hdc).
- Krog večaš po pravilu kvačkanja kroga:
2 vrsta - 2hdc v vsako petljo (16)
3 vrsta - 2hdc, hdc, 2hdc, ... in tako naokoli (24)
4 vrsta - 2hdc, hdc, hdc, 2hdc, ... in tako naokoli (32)
5 vrsta - 2hdc, hdc, hdc, hdc, 2hdc, hdc, hdc, ... in tako naokoli (40).

In potem oba krogca z gostimi petljami skvačkaš skupaj. Tik preden prideš naokoli, sonček še malo nafilaš s polnilom, da bo bolj zaobljen. Zadnjo vrsto, kar so v bistvu žarki pa sem kar improvizirala.
Moj obod je imel 40 petelj, zato sem naredila 8 žarkov po pet petelj: 1st, 1sc, (hdc, dc, tr, dc, hdc) v isto petljo, 1sc, 1st, in tako naokoli. Glede na velikost soncka, se pri žarkih lahko igraš in namesto tr-ja, narediš dvojni tr, ali kaj takega.

oblak
- Za oblaček nakvačkaš 4 krogce, dveh različnih velikosti. Manjšega in večjega sem sešila skupaj. Pazi da obe stranici oblačka sešiješ enako, saj ju je potrebno potem še skupaj skvačkati in mora na obeh stranicah biti enako število petelj. Oblaček enako kot sonce napolniš s polnilom.

kapljice
- Začneš kvačkat krog, le da proti koncu odvzemaš petlje.
- Čisto vsako sem naredila drugače, zato ne vem točno koliko petelj sem štela, en okviren recept pa je:
-magic krogec in vanj vkvačkaš 4 goste petlje (sc)
2 vrsta - 2sc v vsako petljo (8)
3 vrsta - 2sc, sc, 2sc, ... (12)
4-6 vrsta - sc v vsako petljo (12)
po tej vrst začneš odvzemati petlje (dec), kar po vrsti (sc, dec, sc, dec...), dokler ne prideš do vrha kapljice.

Vse skupaj potem zašiješ skupaj po trenutnem navdihu. In to je to.

Upam da sem s temi zmedenimi navodili komu pomagala. V vsakem primeru, pa me mirno lahko vprašate, če kaj ni jasno :)

1 komentar:

Sasa pravi ...

Čestitam!